workout, eller?

Tjosan! Ikväll har jag nog varit mer effektiv än jag varit på läänge. Jag och pappa har hjälpts åt att ställa iordning inför imorgon när dom åker till Gotland och jag och Adina ska leva married life här hemma. Pappa har lagat massa mat och jag har städat hela huset, och då ska jag tala om att vi har skapligt mycket hus. Så det blev som ett träningspass, haha. Men nu är allt rent och fräsht! Mycket skönt :)

Imorgon väntar en skoldag som innehåller bajsigt franska läxförhör och skolfoto! Och alla vet nog vad skolfoto i nian innebär..? Våran klass har ett enkelt men kungligt tema, höhö. Kommer bli så roligt! Kan passa på att säga att jag älskar våran klass ♥

Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag göra ansiktsmask och måla naglarna, tjejigt värre.
Puss!


Kommentarer
Postat av: Julia

men hörru hörru hörru, vi har franska första lektion imorgon!!! och jag tycker att vi bestämmer att vi har rätt att göra ordning oss en halvtimme innan kortet, och kortet kommer ju lätt ta en halvtimme om inte mer (jag menar, du heter ju östergrens, och jag måste ju vänta på dig? är ju en trogen vän lixom ). vad betyder det? JO ATT VI SLIPPER FRANSKAN :D

2010-09-16 @ 20:15:17
Postat av: Julia

och om det mot all förmodan går snabbare än en halvtimme kanske vi ramlar och bryter benet båda två. hur sorgligt? fast, HUR KUNG?!

2010-09-16 @ 20:16:42
Postat av: Lisa

hahah julia! det gick ju vägen fastän dom gick efter förnamnen :D sikken tur vi har!

2010-09-17 @ 15:59:37
URL: http://typisktliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0