sex, broccolisoppa och flyttfeber

Så har vi sparkat igång den här temaveckan! Vi har sett på en film och pratat.. om sex. Kul eller? Aja, kommer nog bli kanoners det här. Om inte annat så är nog alla nöjd med att slippa alla lektioner iallfall.

Nu ska jag snart ta och krypa ner i ett varmt skönt bubbelbad! Har varit så frysen hela dagen. Sen ska vi äta ost och broccolisoppa + pannkakor till kvällsmat, som jag beställde hehe, mums mums! Sen så ska jag väl bara slöa här hela kvällen, vilt. Känns som att jag har en förkylning i kroppen som ligger och väntar på att gå till attack. Men jag ska göra mitt bästa för att kämpa emot, ingen sjukling här inte, nej tack.

Annars då? Jo jag har drabbats lite smått av flyttfeber, känner att jag verkligen vill flytta nu och bo och reda mej själv! Himla skönt. Fast å andra sidan så vill jag inte åka ifrån kompisarna (och mamma och pappa heller, heheho) det skulle ju kännas ganska trist.. men ändå! Kuul å bo i en stad :D

Nu ska jag fortsätta dagdrömma om stadslivet ;)
tjingeling ♥


Kommentarer
Postat av: sofia

sv: PRECIS, det växer ut! :D och jag tror stenhårt på kort hår, hatar att fixa håret, haha :D

2010-09-28 @ 20:11:13
URL: http://orginaletsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0