Såhär rolig är jag

Gud vad min blogg sakta men säkert dör! Men jag har ju inte så mycket kul att komma med nu när man bara nöter på i skolan hela dagarna. Har tagit en dusch nu och gjort lite ansiktsmask och annat tjosan, kan ju slinka in med ett litet tips om apolivas ansiktsvatten, det är riktigt bra. Känns dock lite ostabilt att stödja apoliva-tjejen, men det får gå för den här gången..

Nu ska jag ta tag i lite plugg! Jag får ångest när jag tittar på fysikuppgiften, handlar om generatorer och massa bajs. Sånt som helt enkelt INTE går in i min hjärna! Helt omöjligt. Sen en SO uppgift som har med politik och göra, det är inte så himla illa faktiskt, ganska kul.

Jag bestämde mej innan skolan drog igång att jag skulle satsa nu och verkligen köra på och gå ut med riktigt fina betyg, kan ju bli intressant att se hur det blir med den saken när orken sviker efter bara 2 veckor i skolan, haha!


Jag stödjer apolivatjejen och tycker att politik är intressant, hur konstig är jag på en skala?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0