herrå livet

Jag är SÅHÄÄÄÄÄÄR nära att hoppa ut genom mitt fönster nu. Jag är hungrig, förkyld, trött plus att jag badar i läxor som bara vägrar att bli klara. Men det fatta man ju.

Och jag kan verkligen inteinteinte bli sjuk nu! Vi spelar näst sista matchen på torsdag och sen så har jag planerat in en riktig kanon-helg! På fredagkväll vankas det festligheter som det låter, på lördag ska vi först upp till min mormor och morfars stuga (jag har aldrig vart där, ska bli spännande!) och fira min moster Carina. Sen på kvällen kommer Britta och sover här, vi ska käka 70 kg godis och bara ha det allmänt gött.

Så ikväll ska jag lägga mej i tid. Jag ska minsann inte bli sjuk! 


Kommentarer
Postat av: HEHE

"herrå livet" du lär dig:D Hahaha

2010-09-08 @ 21:39:39
URL: http://brittaunosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0