har jag nån frivillig som vill göra mina läxor..? ingen? nähe.

Sitter här och hade tänkt att tagit tag i det här med läxorna, men jag känner att det sakta men säkert skiter sej. Att det ska vara så svårt att bara få ändan ur vagnen och göra det! Jag hatar att ha saker som hänger över en som måste göras, och då kan man ju tro att det är något som gör att man gör klart saker i tid men nejnej, även fast jag hatar att ha saker som hänger över mej så måste jag ha press på mej för att få det gjort. Åh jag blir så irreterad på mej själv!!

Idag har vi varit uppe hos mormor och morfar och blivit bjuden på mat, det blev grillat som vi satt ute i solen och åt! Mums. Sen så när jag kom hem så snodde jag om till träningskläder också cyklade jag och Matilda iväg på träning.

Och nu ska jag titta på one tree hill fast jag egentligen ska göra läxor.
tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0