fokus på framtiden

Jag överlevde kvällen igår och nu är mamma och pappa hemma igen och allt är i sin ordning. Men jag och Adina hade riktigt kungliga dagar, tack för det vännen! Grymt uppskattat ska du veta :)

Nu sitter jag här och läser igenom lite gymnasieprogram, sjukt läskigt. Har varit helt inställd på att flytta men har ändå tänkt att jag kommer bli tvungen att bo kvar för att jag kommer säkert vilja gå något gymnasium i byn, men som det känns nu angående gymnasievalet så kommer jag nog bli tvungen att flytta.. då känns det helt plötsligt mycket mer skrämmande och mer verkligt. Dock hinner jag väl ändra mej minst 2158 gånger.

Och fattar ni vilken press det är nu? Man ska söka på höstterminsbetygen, så nu ska jag plugga röven av mej. Ska bl.a göra mvg/vg uppgift i fysiken och en bokrecension om en bok som handlar om 2:a världskriget. Hey ho, let's go! Det brinner i knutarna gott folk.

Imorgon är det skol DM i fotboll, riktigt sköj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0