dreams

Yoo people! Hur är läget? Jag och Adina har det riktigt bra här hemma, vi har nyss vart ute på en skogspromenad med hundarna och pratat om våra framtidsplaner. Vi började prata om vilka gymnasium vi ville gå osv. Sen så började vi prata om vart vi såg oss själva om 5 år. Och det slutade med att vi pratade om hur vi ville att våra drömbröllop skulle se ut och självklart så diskuterade vi hur våra män ska se ut och hur dom ska vara. Haha! Man kan ju drömma, right? Det var iallafall väldigt.. tjejigt. Adina ska snart iväg en sväng och gå på nån musikal tror jag. Så jag får några timmar helt ensam.. läskigt. Jag kommer antagligen sitta här och streckkolla på massa tvserier. Sen så kommer hon hit igen och sover över sista natten. Jag lovar att hon kommer göra så att vi missar bussen imorgon.. hon är en extrem tidsoptimist. Meeen tur för henne att jag tycker om henne ändå.

Kollade på första avsnittet på 8:onde säsongen av one tree hill imorse, det var sjukt bra! 8:onde säsongen kommer bli asbra, jag bara känner det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0