Chicken

Det vart en hederlig hundpromenad idag ändå, dock i rask takt så jag blev inte alltför uttråkad, hehe. Nu har jag nyss vart nere och gått igenom alla kvällsrutiner så som borsta tänderna, borsta håret, tvätta ansiktet med tvättkräm, hävt på lite ansiktsvatten och tillsist fuktkräm för fejset. Sen så är jag redo för att sova!

Imorgon är en ny dag som ska bli en bättre dag. Det fotbollsavslutning som står på schemat, det blir match mellan div 1 och div 2, sen så blir det pizza på nuläll med laget. Myspys! Jag älskar vårat lag. Hoppas vi får hålla ihop ett tag till!

Fick även reda på igår att den gymnasielinje jag vill gå (just nu), humanistiska programmet, kommer finnas på vasaskolan i Gävle. Skitskönt att veta att OM jag kommer gå det så slipper jag flytta till Skövde eller Borås haha.. Plus att det är jättelämpligt ifall jag skulle flytta till just Gävle med tanke på att vi redan har en lägenhet där.
Så jag sitter och leker med tanken på att flytta nu. Finns så otroligt många fördelar! Jag har längtat efter att få bo själv jättelänge och jag vet att jag skulle klara av det bra. Men sen så finns det ju nackdelar också, det blir helt nytt och man känner kanske inte en enda själ på skolan så då kan det lätt bli ensamt, iallfall i början. Menmen, ska inte tänka alltför mycket på det. Jag kanske hinner ändra mej angående gymnasieval också, vem vet? Men som det ser ut och som jag känner just nu, så kommer jag antagligen följa i storasysters fotspår och flytta till Gävle. Herregud vad läskigt.. Jag är en riktig chicken när det väl kommer till kritan känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0