22:12

Kanske borde slänga in en snabb uppdatering innan jag ska sova. Men jag har just inget intressant att skriva om.. livet på celsiusskolan flyter på som vanligt, igår gjorde jag och Pelle en jättestor penis i lera. Sånt gör man ju varje dag, eller? Annars händer det inte mycket som är värt att skrivas i bloggen tror jag, skulle jag skriva ner hela mina dagar i detalj så skulle ni som läser somna, och det vill vi ju inte.

Imorgon ska jag ta och spendera några timmar efter skolan med kusin Britta, det blir awesome.

Ni får ursäkta att min blogg är så tråkig med bara tråkiga korta inlägg med bara text. Jag orkar inte anstränga mej, noll inspiration. Får se om det blir nåt lyft i bloggvärlden för mej framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0