stress!

Så kan man beskriva min dag. Iallfall slutet av dagen, det sista med beställningen av klasströjor skulle göras och plus det så skulle jag gå iväg och köpa ett par skor. Men jag lyckades faktiskt med allting, tog lite hjälp av Elsa på tröj-fronten, tack för det! :) så då hann jag lubba iväg mot skoaffärn och kirra ett par snygga stövlar. Ett riktigt fynd må jag säga, dom hade kostat 499:- men jag fick dom för 99:- för jag hade lite rabatt hit och dit, awesome :) Allt slutade med att jag nästaaan missade bussen men hann med i sista sekund, dock vet jag inte om Elsa hann med sin buss, vi får hoppas det.


Duffy, 499:- 99:- !

Kommentarer
Postat av: edith

tror jag har typ såna skor? nästan ;P

2010-10-28 @ 21:45:20
URL: http://edith.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0