onsdag

Jag har haft lite smådamp såhär på kvällskvisten. Blogg.se har varit helt åt skogen och allt annat som möjligtvis kunde gå fel, gick givetvis fel. Men nu är jag på lite humör efter ett avsnitt one tree hill! Btw, är det bara jag som oftast sympatiserar med killarna? Jag tycker att tjejerna alltid är sånna bitchar, dom blir sura för ingenting och stackars pöjkarna får lida fast dom knappt vet vad dom gjort. Plus att killarna är så så fiina, kaan ju va lite därför också.

Dagen har väl vart bra iallfall! Fick sluta tidigare så jag tänkte åka med kvart i 2 bussen, men då hörde Linnéa av sej och ville hitta på något, så det fick bli så istället! Trevligt som alltid :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0