natti

Fattar inte att jag ska ha så såvårt att komma i säng i ordentlig tid.. jag är nog ett hopplöst fall! Träningen ikväll gick iallfall mycket bra, fast jag har fruktansvärd träningsvärk redan nu, lite från igår också dock. Också har jag ont i min fot igen, tror jag har fått en inflamation i min vänterfot.. attans! Ont gör det. Men det går över så småning om. Annars är jag sjukt depp för jag fick riva upp hela min nya stickning som jag började på idag, DET tog på min energi kan jag tala om, och mitt humör blev riktigt botten pga det -.- haha.

Imorgon är det tisdag, riktigt dryg dag + att jag får vänta på bussen überlänge. So I'm pretty sure it's gonna suck.

Godnatt älsklingar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0