måndag



Tjoo! Idag har varit en bra dag, även fast jag fick alldeles för lite sömn inatt, ett under. Måndagarna är väldigt lämpliga, Svenska (då har vi tjejer i 9A2 tjejgrupp), slöjd, SO och sen är dagen slut. Underbart! Idag började vi dagen med att få rusa ut ifrån skolan för att någon idot tyckte det var roligt att sätta igång brandlarmet. Jag undrar just hur roligt dom skulle tycka det var ifall vi bara röck ifrån dom 5000 spänn.. Anyway, pga det där så hann jag och Julia inte med att ha klassråd så imorgon får vi sitta på elevrådet som två nollor.. KUL.

Ikväll är det fotbollsträning, jag är grymt otaggad pga det tråkiga vädret.. meen man får bita ihop. När jag kommer hem ska jag iallfall ta en varm dusch, äta och sen gotta mej framför How I Met Your Mother samt få lite plugg och lite stickning gjort. Toppenbra!

Kommentarer
Postat av: Frida

du är inte ensam lisa, jag och carro kmr också sitta där som två fån vilket gör oss till fyra fån :D och jag tror inte det är nån annan som har nått att komma med heller! ;) <3

2010-10-18 @ 19:32:01
URL: http://byfriida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0