I rymden finns inga känslor

Bion var kung, en riktigt speciell film men jag älskade den! Och Bill Skarsgård är ju bara för söt. Innan bion så var först jag, Matilda och Pelle på pizzeria bandy och åt mat och skrattade som aldrig förr tror jag! Att man kan ha så roligt.. haha. Sen gick jag och Pelle ner på ön och tittade på 1½ bandymatch, sen var vi tvungen att gå för mina fingrar började bli blåa :)

Resten av helgen ska jag göra ingenting alls! Har varit skitstressad den här veckan och det sätter sina spår, har en fet vagel i ena ögat för jag har sovit så dåligt. Min hy är sämst också! Blir alltid så när jag är stressad.. och det står väl inte på förns jag åker på en förkylning nu när jag höll på att frysa till döds på bandyn plus att Robin och hans flickvän Elin har gått här hemma med halsont osv. Så den här helgen planerar jag att sova och bara ta hand om mej själv! Det behövs verkligen nu.

Vi kan nog konstatera att jag är allt annat än stress-tålig.

Btw! Nästa vecka är det modevisning i smyrnakyrkan med kläder och skor å grejs ifrån centrumhuset, jag ska gå för Skoaffärn. Kom och kika vetja! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0