for once

I kvällens godnatt-inlägg tänker jag lägga in några väl valda ord.

Ibland kan saker och ting se väldigt annorlunda ut när man hamnar i ett läge där man kan se det ur ett helt annat perspektiv. Jag gör mina val och står för dom, jag litar på mitt eget sunda förnuft. Om mina val stör er så fine, det kan jag leva med. Men vad ger er rätten att dömma mej? Det jag känner och tror i mitt hjärta, det kan endast jag känna och veta. Och jag kommer aldrig vara tvungen att bevisa nånting för någon. Jag tänker leva mitt liv på ett sätt som jag trivs med.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Bittis

Bra där! Ibland är du faktiskt klok, det skrämmer mig.

2010-10-24 @ 21:46:31
URL: http://brittaunosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0