fashion

Modevisningen var grymt kul! Fick gå i allt ifrån mysigt lurviga kängor från Ecco och stövletter med 10 cm klack. Kul :)  Också fick vi ett presentkort på skoaffärn och 20% på alla andra affärer som deltog i visningen! Så imorgon ska jag nog svena igenom byn på en liten shoppingtur.. hehe.

En annan kul grej som jag fick reda på idag! Sista helgen i oktober åker jag och mamma till Stockholm för att hälsa på Erika och Björn lite, och på måndag den 1 november ska jag plåtas på Mika's modellagentur! :D Superspännande!

Imorgon taggar vi matteprov, jag är körd om ni undrar. Känns så himla tryggt...

Wish me luck!
Pussgodnatt :)



Kommentarer
Postat av: Amanda

Lycka till ;)

2010-10-22 @ 10:44:53
URL: http://itsmenotyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0