drunknar i läxor och prov

Börjar få ordning på mitt humör nu tror jag, har inte fått tillbaka pengarna dock. Men jag ska minsann ge halebop en riktigt fight, mej snor man inte pengar av, det ska dom ha klart för sej. Har ju varit i en liten tvist med deras kära kundtjänst förut.. hehe. Så detta känns oroväckande bekant på något vis.

Dagen har iallfall gått bra trots att jag försov mej och åt jättedålig frukost. I skolan så fortsätter dom att bryta ner mej med läxor och svåra prov. Men då är ju allt i sin ordning, right? Det känns som att det är huur mycket som helst just nu, och jag har inte ordning på nånting. Vet vilka läxor vi har och när dom ska in osv osv. Jag hatar när det är så! Jag mår som bäst när jag har riktigt stenkoll på allt sådant.

Hade innebandy träning inför skol DM ikväll också, gick väl ganska bra. Men läskigt att spela innebandy med killar säger jag bara! Man blir skottskadad, dom är som djur.

Nu ska jag fixa bildläxan! Pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0