and today was a day just like any other

Hej kompisar! Idag har varit en bra dag, faktiskt. Lite stressigt hit å dit, men det är sånt man får stå ut med. Känns iallfall som att jag har någorlunda koll på läget nu. Imorgon blir  det körigt, innebandy träning till kl 5 och sen någon gång så blir det ju modevisning som jag ska vara med på också, måste kolla upp det där, hehe.. Ikväll ska jag göra samma sak som jag gör ungefär varje kväll (haha); Sticka, plugga & kolla på tvserier. Har oftast inte ork eller lust för något annat när jag kommer hem ifrån skolan. Plus att jag har ganska mycket plugg nu, matte, kemi, franska och svenska. Så det gäller att ligga i! Högsta prio är det just nu på matten, prov på fredag och jag kan inte ett skvatt känns det som. Det måste vi göra något åt!

Lite random bilder bara.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0