å fåret shaun

Sorry för kass uppdatering, och tyvärr har jag ingen bra ursäkt med tanke på att jag suttit vid datorn i stort sett hela dagen. Jag har iallfall kommit hem efter en grymt rolig kväll med min älskade Linnéa "Pelle" Rotberger och min kära 3männing Louise Östergrens! Längesen jag skrattade så mycket tror jag, haha. Jag citerar det som Louise skrev på facebook:

"Tanten i skräckfilmen: Shaaaaaun!!!!
Tremänningarna Östergrens: .... Å fåret Shaun! :D"

Hahah! Hela situationen var bara för komisk, vi såg när tanten i skräckfilmen skrek "shaauun" och exakt samtidigt började jag och Louise sjunga på den dära fina lilla truddilutten, skrattade så jag höll på att svimma. Hur är det man säger, great minds think alike? Tror det stämmer in på oss.

Tack för kvällen bruds, det var king.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0