vi är fail

Jag och Julia fick vänta på bussen i närmare 3 timmar idag, sen så missade vi den.
bra jobbat?

Jag har iallfall haft en riktig segdag idag, satte på mej mjukisbrallor, klasströjan och raggsockor imorse. Kände att jag inte orkade bry mej sådär superduper mycket. Känns så sköönt att det snart är helg! Imorgon kväll sticker jag till ämnebo skogarna och sover hos Britta och fettar på med godis och idol. Awesome

Jag hoppas på riiiktigt god mat ikväll (som alltid, but still) Sen ska jag plugga HK och titta på någon mysig serie. Borde även plugga franska men jag har glömt bort det totalt så jag ba kör och hoppas på det bästa imorgon. Vi kan ju se det som ett experiment, failar jag stenhårt på förhöret så vet jag ju därefter att jag måste träna på glosorna? Om det går bra, ja.. då blir jag förbannat stolt över mej själv.

Hejs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0