torsdag

Hej på er! Min dag har varit bara bra, stort plus på att vi slapp HK provet och fick titta på en riktigt bra teater istället, tummen upp för det :) Sitter och huttrar och fryser nu, det är ju så grymt kallt! Ska stoppa i mej lite mat nu och sen ta en dusch och få upp värmen lite. Senare blir det råplugg också ska jag kika på halv 8 hos mej!

Igår så var jag, mamma och pappa på öppet hus på Vasaskolan i Gävle! Vi kikade närmare på det humanistiska programmet som jag är riktigt sugen att gå. Det var iallfall väldigt bra att vi åkte dit tror jag, fick lite klarhet i saker och ting plus att jag fick se hur skolan såg ut, gryyyymt stort! Det va klart värt att vi åkte dit iallfall.

Hejs svejs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0