tjena tjena mittbena

Gud så dålig jag är på att skriva nu för tiden tycker jag.. lite tråkigt. Jag tycker ju faktiskt det är kul att blogga, när jag har inspiration!

Idag vaknade jag runt 1 efter att ha drömt en massa knepigt, det sista jag drömde var att jag, linnéa, matilda, elin och julia var mitt ute i skogen och skulle bo där i nån dag och göra massa uppgifter som t.ex. bygga ett fort av bröd och grilla en sån där.. hyena? Heter det så? Aja, det var helt knäppt iaf! Sen så klev jag upp och duschade, åt frukost och tittade på grey's anatomy. Sen gick jag en skogspromenad med hundarna, körde lite agility med dom när vi kom tillbaka sen körde jag in lite ved (fråga mej inte varför, hade inget bättre för mej) och nu har jag slagit ner arslet här!

Förresten, jag har haft mittbena hela dagen. Fick nå tokryck efter att jag hade duschat imorse, haha. Lite kul.


Kommentarer
Postat av: sofia

sv: åh tack lisa, fast det är ida som gjort det men ändå :D det blir mycket roligare att blogga med en snygg design, right? :D

2010-11-05 @ 16:42:49
URL: http://orginaletsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0