storstadsliv

Jag har haft en suuperhelg i huvudstaden! Vi har shoppat tokmycket, sett stadsminister Fredrik Reinfeldt tillsammans med sin fru och två livvakter, vart på Mika's modellagentur och bara umgåtts och haft det gött! Jag har fått med mej lite smått och gott hem till garderoben, mest basplagg som jag verkligen behövde.

Idag var vi på Mika's. När vi kom dit så fick jag fylla i en ansökan och sen så tog han lite snabba enkla bilder på mej. Det var snabbt avklarat tack och lov, jag var skitnervös, haha.. Så om jag har otrolig tur så hör dom av sej om 3 veckor vilket isf innebär att jag gått vidare! Men jag har inga förhoppningar alls what so ever, troligen kommer iinte jag och mina 168 cm i första hand, men ändå kul att ha fått chansen och se hur det går till där.

Nu är det riktigt skönt att vara hemma igen, ska snart ta en dusch och sen gå och mysa ner mej i sängen :) 

Helgens bästa köp:


Okej, det här vägrar samarbete. Jag kan inte rotera bilderna så att dom blir raka! Ni får väl vrida på skallen ist.

Kort stickad tröja, Gina Tricot 249:-
Lång stickad polotröja från H&M, 199:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0