sjuuk




Blev hemma idag ändå, är hängig och har ont i halsen. Men förhoppningsvis så är jag bättre imorgon efter en dags vila och kan köra på igen, har ju liksom egentligen inte tid att vara sjuk just nu..

Sov till 12 ungefär och gjorde iordning te och några mackor som jag suttit framför tvn och stoppat i mej nu. Ska strax ta in hundarna så får jag lite sällskap iaf, haha. Förresten, vilket fint väder det är idag! Första dagen på länge som solen tittar fram och det är vindstilla.

Ska försöka få undan bildläxan och göra iordning för "the oral presentation" till engelskan. Så nånting vettigt ska jag iallfall få gjort innan jag börjar nöta the vampire diaries ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0