julstämning i knåda

Har inte vart helt 100 idag heller, men jag masade mej upp runt 12 tiden. Så tog jag en dusch och sen städade jag rummet och bytte sängkläder osv. Skönt! Sen gick jag en promenix med hundarna för att få lite frisk luft, kände att det behövdes. Och nu sitter jag och pluggar, påriktigt denna gång faktiskt ;) haha.

Förresten, safe to say att jag vann min och Adinas blogg-battle igår, ellerhurellerhurellerhur!? :D
Skola imorgon, SUCK! Kommer bli übersegt, som vanligt. Längtar till jullovet ♥ Mamma har börjat på lite smått att göra iordning för 1 advent och julen här hemma, röda gardinerna åker fram och likaså röda bordstabletter och sängkläder, MYS! Och inte blir julstämningen sämre utav att det är alldeles vitt utanför fönstrena heller. Åh, vad jag älskar julen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0