kunde inte sagt det bättre själv

Jag är inte på bra humör ikväll. Jag var på bra humör idag i skolan, kanske därför jag är på dåligt humör nu? Jag har liksom gjort slut på allt mitt bra-iga humör i skolan.. japp det måste nästan vara så.

Aaanywho, jag sitter och "pluggar" och lyssnar på Tomas Andersson Wij – Ett helvete i taget (länk) För det är ungefär så jag klarar av skolan och allt just nu, jag liksom tar itu med ett helvete i taget. Det låter strukturerat och bra enligt mej.

Äckligt trött är jag också, allt är botten. Jag är botten :] Ni får ta mej för den jag är.



När ljusen släcks och du är ensam
Och någon slitit av all hud
Då hör du dig själv vädja,
till den gud du inte längre känner

Hjälp mig tro, hjälp mig falla
Från det grepp jag hänger i
Ge mig frid nog att kunna
ta ett helvete i taget
Ett helvete i taget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0