hektiskt

Ja, som ni kanske förstår av mitt förra inlägg så fick inte min dag den allra bästa starten. Ställa sej i en iskall dusch kl 6 på morgonen är inget jag föredrar.. Men dagen har artat sej rätt bra ändå tycker jag. Fast jag börjar bli lite stressad nu för det är rätt mycket denna vecka och jag har inte ens börjat med nånting av det! Panic.

HK prov
Eng. bokrecension ska in
fysik prov
+ att jag måste ta hem lite svenska och göra klart tror jag.

Också upp på det så ska jag sälja massa kakburkar för Franskan också, haha.. suck! Men jag vill ju till Frankrike så. Och slutligen så är det ju massa inför spexet nu också, och snart drar väl lucia övningarna igång.

Härliga tider? Imorgon ska vi iallfall bara lyssna på någon gubbe som överlevt andra världskriget. Hua! Kommer nog vara ganska jobbigt att lyssna på kan jag tänka mej, men ändå intressant.


Bjuder på en random bild sen höstlovet! myskväll med Elin och Linnéa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0