Grattis Julia ♥

Hej alla mina glada vänner! Idag är en bättre dag än igår, mycket. Idag fyller även min kära vän Julia Einarsson 15 år sent om sidor, höhö. Men tusenmiljarder grattis på dej stumpan

Idag var en helt vanlig dag på celsius, pluggpluggplugg och sen spexträning. Kulkul, hoppas vårt spex kommer owna ass. Sitter just nu och funderar vad jag kan tänkas hitta på till min "oral presentetion" till Engelskan, får klura på den till jag kommer på något bra! Förresten, är det bara jag som tänker på något heeelt annat än muntligt föredrag när jag läser eller hör "oral presentation"? Kom igen, erkänn att ni tänker samma som mej.... hehehe. 

Imorgon är domedagen här, mitt utvecklingssamtal äger rum kl 17:00 imorgon. Scary shit.. fy tusan vad jag hatar utv. samtal, har jag nämnt det tidigare eller?? Åh.. fybubblan. Nu sjönk genast mitt humör.. haha.

Nu blir det gitarrspelning för hela slantet fast jag egentligen borde plugga som vanligt, men de skiter man väl i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0