gästblogg by night, almost

Tjena! Adina här! Jag gästbloggar lite, för Lisa har gett mig förtroendet att inte missbruka det faktum att jag nu kan hennes lösenord, eller något i den stilen.
Jag skulle som sagt fixa lisas header när jag var sjuk, men det blev inte av för jag hittade inte minneskortläsaren till mina bilder på henne.
Men nu är det fixat, tyvärr är inspirationen som bortblåst..
Men jag tänkte visa att jag har lite till stake iallafall, så nu ska jag byta header till en tillfällig som får finnas här tills min inspiration hittar tillbaks igen.
Väldigt enkel, men ni förstår. Det tar sin lilla tid att joxa med en header om man ska bli nöjd, och det är jag för trött för.
Hoppas ni åtminstone inte hatar mitt verk iallafall, isåfall kan ni skicka era klagomål i kommentarfältet så vidarebefodrar Lisa det till mig sen, heh.
Nej men hörrni, nu ska jag dra mig.
Ha det gött, å kom ihåg att Lisa älskar MIG högst av allt. :)
(kolla, kolla; www.astrosmurfen.devote.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0