do you want to see the place were I was free?

Häj, dålig uppdatering här ser jag. Jag sitter här och myser i min nya söta tröja från Gina Tricot! Nu ska jag bränna av ett alldeles nytt avsnitt Criminal Minds och bli sådär mysrädd, höhö.

Låg och tittade lite på bilder sen i sommras imorse, Maan I had the time of my life. Jag kände mej så fri och hade roligt varenda sekund av den sommaren, mycket ändrades mest till det bättre tror jag. Jag har nog aldrig varit så förvirrad och inte vetat min plats på jorden så mycket som då, and I still don't, men i think it's for the best. Jag inser nu att jag är alldeles för ung för att redan veta exakt vart jag hör hemma.. jag behöver några fler år på nacken innan jag vet det. Until then, så kommer jag fortsätta vara ung och dum och göra misstag, men under tiden ha förbannat kul. För det är så det ska va! Man föds inte med livserfarenhet. Sen vet jag att det inte kommer va så himla kul hela tiden, men hey, that's life.

För att citera OTH
"I look forward to what comes next" 

Den ni! kan jag å när jag väl vill ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0