ajm alajv



Jag lever!! Det gick snabbt och smärtfritt, höhö. Nu ligger fysikboken och liksom stirrar på mej.. vad vill den egentligen? hehe

Imorgon är mardrömsdagen förresten! 3 prov.. jag panikar :( Det suger när det är såhär mycket på en gång! För jag vill t.ex. höja mej i fysik, och det har jag chans att göra nu om jag råpluggar till provet. MEN när det blir såhär så måste man nästan prioritera pluggandet och då blir det att jag prioriterar bort fysiken p.g.a att jag hellre får bra betyg i biologi och HK. Har lärarna tänkt i dom banorna tror ni? Man ska inte behöva prioritera bort något ämne för att inte sänka sej i ett annat.

Denna vecka har vi allt som allt 5 prov. Är det ens tillåtet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0