Vi har gjort Gävle.. på riktigt Edsby-vis.

Dagen kan sammanfattas med dom här tre orden: flumm, kaos, trötta ben & superkul! Och jag är ganska säker på att dom som var på stan idag har hunnit dumförklara oss ett antal gånger så som vi hållt på, haha. Men då hade vi för lymmla roligt också. 

Vi hittade allihopa riktigt mycket bra grejer och vi åkte hem nöjda. Dagen har varit hel lyckad. Vi sprang först i en massa affärer sen vart det en mysig lunch på nian. Sen mera shopping, glass på donken, missade tåget och fick vänta i 2 timmar (!!), lite mer shopping och slutligen glass och lite mat på donken igen.

Det var riktigt surt att missa tåget kan jag tala om, vi var allihopa trötta och nöjda. Så vi kutar för allt var vi är värd till stationen (vi höll på att förlora Pelle på cupen). Men när vi väl hetsas oss fram till stationen så ser vi hur tåget fridfullt glider iväg. Så efter att ha gnällt ett bra tag så beslöt vi oss för att fräsha till oss och byta om, så vi spenderade ungefär 30 minuter inne på en toalett, haha. Sen så gick vi och tittade i lite mer affärer en snabbis och sen vart det som sagt donken som avslutning på denna dag!

Tack för dagen brudar, den lär vi inte glömma på ett bra tag! ♥
(Bilderna är urusla, men jag orkade inte fetta med mej kameran.)


Förstår inte uppsåndelsen över denna simpla dryck. Smakade svag saft? Men helt ok antar jag.


Bilden förklarar varför jag valde "kaos" som ett av orden som beskrev dagen.


Uppfräshning på toaletten, Matilda och jag satte på oss våra nyinköpta jumpsuits!


Mina snyggingar!


Jag och Matilda ♥


Jag och Pelle. ♥

Kommentarer
Postat av: l i n n e a r o t b e r g e r

Hahah, Matilda i provhyttten är .. asså den bilden sägfer allt!! den är kuung! Ingen kommer någonsin slå den resan och min lilla shoppping!! :o Ni som är mina snyggingar! Tack för en underbar dag, mitt uppe i allt hatttt.. till bh och allt som inte ville vara med mig dena underbara dag! Tur ni fanns vid min sida ;D Älskar er !!! ♥

2010-06-29 @ 22:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0