mrs. derek morgan här

Har inte bloggat något idag eftersom Adina kom till mej igår och sov här, så jag orkade inte blogga något då. Men vi har haft det mys! Vi har kollat på criminal minds och psych, cyklat upp på byn och lekt, knäppt massa kort och bara jollat runt. Sånt som vi gör allra bäst med andra ord! Det har varit kungligt.

Jag håller på och tar emot kort från Adina nu som hon knäppt med sin systeemkaaamera, och jag har fått ganska många nu, men det är några kvar och NU har det bestämt sej för att dampa, så vi får se om det blir några mer bilder eller icke.

Aanyyway, jag och Adina är ju huge crimie nördar. Och då ligger det till såhär Adina + Spencer Reid = sant, och Lisa + Derek Morgan = sant. Bara så ni vet, they're taken.




my man ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0