midsommar 2010 = kungligast

Hej! Jag har ganska nyss kommit hem ifrån Matilda, har hunnit packa upp och tagit en dusch. Min midsommar var aaasnice! Vi som var hos Matilda var jag, Julia, Mikaela, Esther, Elin och Linnea. Vi började med att grilla, sen åt vi på altanen. Sen vart Det kubbspelande! Det var Jag, Julia och Matilda mot Mikis, Esther, Elin och Linnea. Vi åkte på storstryk första gången, men nästa vända så fick dom smisk, hehe. Sen fortsatte kvällen med spel, badning, spöksnack, moppeåkning och en massa flumm och skratt! Det var så bra det bara kunde bli. Tyvärr så dog min kamera ganska tidigt på kvällen, men jag hann fota lite med den iallafall och sen knäppte jag några enstaka kort med min kassa mobilkamera också.

Tack för kvällen (och dagen Mikaela, Linnea och Matilda)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0