I wanna be a billionaire



Godmorgon! Ska börja med att dela med mej av det här klippet, en helt grym cover på Travie McCoy's - billionaire. Bättre än orginalet tycker jag, men då är jag ett dödligt stort fan av allt som heter akustiskt också. Men hon är riktigt grym!

Om ca 40 minuter så cyklar jag och Matilda iväg till Linnea för att hänga där under dagen. Och ikväll så åker jag till min kära kusin Britta! Känner att den här dagen kommer bli riktigt fetnice. Tror jag ska tvinga Britta att fota och redigera lite egopics på mej till bloggen också, hehe.

Ha en bra dag allihopa

/L.

Kommentarer
Postat av: ida brindholm

oj, grym tjej!

men vart kommer stämman i slutet från? jag blir helt förvirrad av den! :s

2010-06-21 @ 14:19:13
Postat av: Lawen

Hej, Du har en otroligt vacker sångröst, har du alltid kunnat sjunga sådär?

2010-08-03 @ 20:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0