händelserik dag

Såhär har min dag sett ut

- Cykla till Matilda.
- Hon, jag och Linnea rodde ut på sjön och hade det nice.
- Vi datanördade ett tag.
- Såg att solen sken, då drog vi ner till bryggan igen och solade. Sen skulle jag och Matilda bada, så vi åkte ut på korven (en sån där avlång sak man kan åka med efter motorbåt) också doppade vi oss. Sen skulle vi kliva av den och upp på bryggan, och Matilda plumsade rätt ner i vattnet. Så skulle hon ta sej upp på korven, men då välte den så jag åkte i plurret så det small om det också. Haha!
- Jag åkte hem och bytte om till träningskläder, sen cyklade jag och Matilda ner på ön och tränade.
- Vi stannade kvar med några fler brudar och kollade på A-lags matchen.
- På hemvägen hoppade min cykelkedja av, såklart liksom haha. Så jag och Matilda gjorde några tappra försök och oljade ner oss rejält. Men det slutade med att pappa fick göra en nödutryckning.
- Kom hem, duschade.
- Slog ner arslet här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0