en till tanke såhär kvällen till ära

Nu har jag haft bebisar och förlossningar i skallen hela kvällen bara för mitt senaste inlägg, haha. Men anyway, nu till min lilla fundering:

Dom flesta säger ju att hundvalpar luktar gott fast alla nog egentligen innerst inne vet att dom luktar likadant som valpurin på tidningspapper? Är det likadant med nyfödda bebisar? Alla säger att dom luktar så underbaart, fast egentligen luktar dom typ... livmoder?
-------------------------------------------------------------------------------------

~ lisa säger:

ADINA
ligger bebisar innuti livmodern??
jag MÅSTE veta

† adina ståhl. (giiisch, i like you) säger:
hrm...*tänktänktänk*
det borde den väl? eller?

~ lisa säger:
okej, vidrigt. men vi kör på det!

(tur att man är mogen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0