Blame it on the åska

Ursäkta dålig uppdatering idag, men 9/10 utav mina vakna timmar idag har varit strömlösa. Jag som vaknade som en liten duracellkanin och tänkte träna och städa och en massa. Några sekunder senare vräkte regnet ner och sen vart det jordens dunder åska! Så då satte jag mej och spelade lite gitarr och sen han tröttheten efter gårdagens shoppingrunda ikapp mej.

Men sen när det klarnade upp här mot kvällen så drog Pelle med mej ut på ett träningspass på ön. Så vi tog cyklarna och möttes på ön, där körde vi några riktiga killer-styrkeövningar och lite intervaller. Sen så cyklade vi hem och nu sitter jag här och väntar på att Criminal Minds ska börja. Jag vill se min älskling, Derek Morgan! Jag har laddat över en massa bilder på honom nu till mobilen :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0