you know you make me wanna shout

Hemmaaa! Fast jag har varit hemma i några timmar nu, har hunnit packa upp, ätit och tagit igen på lite datatid. Ska strax ladda upp dom få bilderna jag knäppte på Ralle, riktigt synd att jag inte fotade mer. Men jag orkade inte släpa omkring på kameran hela tiden.

Jag kan inte släppa hur GRYMT Ralle var, det känns som att jag fann svaren på typ, allt där. Så himla nice, torsdags mötet är ett möte jag sent kommer glömma. Jag kommer aldrig mer tvivla.

Och inte nog med att det var grymma möten och grymma ungdomsmöten + praise explosion, så har jag bekantat mej med en hel del nya människor också. Natten när jag, Adina, Erik, Veronica, Bea och Marlene spelade Alias till klockan 6 på morgonen är oförglömligt.

Och en sak som verkligen ALLTID kommer påminna mej om Ralle 2010 så är det libresselåten! Haha, vi nynnade på den mest hela tiden. Hur klockrent?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0