tisdag, hej

Hejhej på er! Idag så har jag bara haft en slappardag och det tänker jag fortsätta med, hur nice som helst. Igår var jag ju på bio som sagt med Adina och Amanda och Linda joinade oss också. Vi var först in på bion så vi fick grymt bra platser (stort + på det). Förövrigt så är jag faktiskt ganska besviken på Eclipse, jag vet inte om det är för att jag hade för höga förväntningar eller för att jag tyckte att boken var så gryyyymt bra. Men det kändes iallafall som att det inte hände nånting i filmen! Det gick så fort, den borde ha varit längre nästan. Men jag ska nog ta och se den en andra gång och se om jag ändrar mej, det var en riktigt trevlig kväll iallafall.

Nu ska jag gå och ut och hjälpa mamma att måla grinden! Sen ska jag se om jag kan få tag på Pelleplutt eller Matilda och höra mej för ifall vi kanske kan hitta på något imorgon. Jag saknar mina brudar! ♥


Klädd för bio! 
Mörkgrönt linne med spets från H&M.
och trekvartsjeans från Madonna i Mallorca.
Sen så tog jag på mej min vita klocka och mitt korshalsband ocskå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0