svårt att få ihop ett kul inlägg när man inte har nåt att skriva om förutom att man är sjuk

Kanske jordens längsta rubrik?

Igår på dan kändes det som att förkylningen höll på att ge med sej, men sen på kvällen fick jag örvärk i vänstra örat. Så jag tog nässpray och två alvedon och gick och la mej. Sen idag när jag vaknade så var det lite bättre i örat iallfall, men nu är jag jättekonstig i halsen! Jag kan knappt prata och när jag väl pratar så låter jag som en kråka. Ska käka lite soppa eller nudlar sen och fortsätta vila. Bara det att jag är rastlöööös och det är så grymt tråkigt att bara sitta inne, för tro det eller ej, man KAN tröttna på tv-serier också... typ.
Näe förresten, stryk det.

Hoppas ni har en bättre dag än vad jag har..
huuuj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0