pose with that guitar of yours




Nu har jag landat hemma i knöa. Ganska skönt eftersom att jag är extreeeemt trött, och so is Adina. Vi dygnade nämligen inatt ba för att vi e så himla cool. Vi har iallafall haft riktigt roligt i Fullen. Vi har badat, spelat fäbotennis och gått en hel del på dass. Sånt man gör i en sommarstuga. Sen så har vi självklart gett vistelsen en liten touch av Lidina. Vi har gått på psykopat jakt, kollar på Criminal Minds och Vänner och annat viktigt. Och just det! Löst korsord har vi minsann också gjort, kunde riktigt känna visdommen flöda igenom mina ådror och hur några rynkor bildades. Uppfriskande!

På lördag åker vi till Ralle! Wohooo, en hel vecka med min älsklings Adina. We're gonna drive each other cräääjzyy. Lovley.. ;) Dock känner jag mej något oförberedd på packningsfronten, vilket är väldigt sällsynt när man heter Lisa Östergrens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0