piggilin

Mår lite bättre idag, har ingen feber men halsen mår inte alls bra och inte huvudet heller. Det som tar mej genom dagen just nu är piggilin, desperate housewives och one tree hill, hehe. Himla typiskt att det skulle bli just nu när vi hade planerat att åka till Sundsvall och allt. Men det blir nog att vi åker nästa vecka istället, men då missar jag en fotbollsmatch istället. Härligt att jag har turen på min sida!

Verkar iallafall som att måånga har blivit förkylda efter persmäss-helgen, det enda man läser på facebook just nu är "förkyyyld" eller "har ont i halsen" haha. Hoppas att det var värt en förkylning för alla iallafall, det var det för mej!




Nu ska jag återgå till mitt one tree hill tittande.

tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0