mer död än levande

Just nu känner jag mej mer död än levande kan jag lova. Mina fötter gör oooont och jag vill sova. Kvällen igår var kul iallfall, inte lika kul som fredagskvällen med den dög! Nu är det ett heelt år tills nästa Persmässa, suck. 

Nu ska jag strax åka till Pelle och byta om till gammelkläder, för hon och jag ska ju som sagt delta i volasdan. DET ser jag inte framemot, plus att jag är sjukt nervös för jag vet inte ens hur man gör det som vi ska göra. Låter stabilt va? Men vad gör man inte för fribiljetter till Persmässan.. Och sen så blir det streeess för vi har nämligen träning klockan 5 ikväll också, och klockan 5 slutar volasdan. Heh.. Illa.

Can't wait for this day to end.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0