man går inte säker nånstans alltså..

Vad tror ni inte jag ser ute på min fridfulla promenad om inte en aaaaaaasfet ORM!! Iof så var den död.. men ändå. Det gjorde inte saken bättre, för den var kapad på hälften så alla inälvor hängde ut. Jag trodde först det var en pinne eller något sånt, sen insåg jag att det var en orm. Hua!

Nu ska jag ta och byta till bärbara datorn så att jag kan nörda och packa samtidigt. Effektivt, huh? Jag är fortfarande väldigt nervös för att det inte kommer få plats.. för då vet jag inte riktigt hur jag ska lösa det. Det vore så mycket enklare om jag visste vilka aktiviteter dom kommer bjuda på under veckans gång, då hade jag kunnat planera mina klädval. Men nu gäller det att vara berädd på allt. Badkläder, mjukiskläder, finare kläder, sportkläder + en miljon skor. Låter väl som en lämplig packning? Eller?  


Duckface, yep I know.
En annan dålig sak med att packa mycket är att man får ha fula kläder
på sej sen tills man åker. Idag t.ex. har jag på mej min gamlaste bh och ett par extremt noppiga jeansleggings.

Kommentarer
Postat av: lizzie

kom bara och att tänka på en sak som jag bara måste dela med mig av,

" efter duschen kommer stääädkänslan tbx " TGP ;)

hahaha ! ;)

2010-07-08 @ 18:39:00
URL: http://llizzielindskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0