lördag

Hejhej! Min dag har varit riktigt bra, äntligen slapp jag en dag framför datorn och tvn. Jag cyklade iväg till Pelle kring kl 2, så var vi där ett tag och bara chillade. Sen drog vi vidare ner på byn och köpte lööördagsgodis och cyklade runt lite. Sen så skulle Pelle iväg till Bollnäs så jag bajkade iväg hemöver. Vi käkade grillat och hade det trevligt på altanen ikväll eftersom det är enda kvällen på sommaren när vi är samlade hela familjen. Jag, mamma, pappa, Robin, Erika och Björn! Så det var nice.

Nu ska jag ta det lugnt ikväll med tanke på att jag inte är helt 100 frisk än. Så jag ska vräka i mej lite chips och titta på One Tree Hill. Glamoröst värre!

och grattis i efterskott till min älskade pappa som fyllde år igår! ♥

huj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0