kluurrt

ÄNTLIGEN!!! Behöver jag nämna att jag hatar att packa? Men nu är jag banne mej klar, ska bara lägga med lite småsaker som mamma ska köpa imorgon. Jag har sprungit runt i huset som en tornado. Och nu har jag en packning som heter duga, en stooor resväska, en sportbag med sängkläder + en väska som "handbagage". Pjuhh, kommer bli jobbigt att bära. Har även hunnit med att få ögonfransarna färgade av mamma, blev riktigt bra resultat. Naturligt och fint. Asniiiice

Nu ska jag äta för jag är hungrig som ett djuuur, och sen ska jag spela gitarr. Det är pinsamt nog Sonja Aldén som gäller nu för tiden, jag älskar att spela och sjunga "för att du finns", "du är allt" och "en del av mej".


Kommentarer
Postat av: sofia

sv: tack så mycket lisa! :DD

2010-07-09 @ 11:56:33
URL: http://orginaletsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0