hejdå edsbyn, hej småland!

Detta blir förmodligen mitt sista blogginlägg skrivet på dator på en vecka. Sen så kommer jag antagligen mobilblogga lite då och då. Känns lite vemodigt, jag känner i hela min själ hur mycket jag kommer sakna Edsbyn. Eller, folket i Edsbyn och min kära familj. Men jag får lägga det åt sidan just nu och tänka på hur roooligt detta kommer bli!! Wihoo :D (Dock är jag orolig för bussresan. 8-10 timmar liksom.. illa.)

It better be worth it.

Hejdå alla små gullefjun!
Jag ♥ Er




Kommentarer
Postat av: lizzie

en fråga, vad är det du ska ut på för äventyr ? har inte fattat det än ? :)

2010-07-11 @ 04:16:18
URL: http://llizzielindskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0