härlig dag i vängsbo ♥

Som sagt så spenderade jag min dag i Vängsbo med Matilda och Pelle! Vi stekte på bra nog och badade och hade det hur mysigt som helst. Älskade ungar alltså, ni är så underbara! Kommer sakna sönder mej efter dom innan Ralle veckan är slut! Och alla andra här hemma också dessutom.

Pelle (a.k.a badkrukan) filmade mej och Matilda idag när vi sprang och hoppade ifrån bryggan, och jag överväger ifall jag ska ta mod till mej och lägga ut videon på bloggen, men känns ju lite sådär halvostabilt. Vi är inte särskilt graciösa om man säger så.. vi får la se hur det blir!

Jag och Adina har iallafall kommit fram till vad vi ska göra på bussen imorgon - lösa korsord! Är inte vi bara det sötaste pensionärspar ni någonsin sett?? Och sen så blir det väl prat och musik och sånt där normalt också. Men korsorden är det viktigaste.

Nu ska jag spela lite gitarr i väntan på mat, tror det blir tacos! Yuuuummmm =)


Kommentarer
Postat av: matilda

ni får verkligen ha det så super bra där borta :D och när du kommer hem får du berätta om allt tok ni har gjort ;) vi kommer sakna dig här hemma! <3<3<3

2010-07-10 @ 13:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0