egentligen behöver det inte va hemligt, men det blir roligare så!

Hej! Dagen med Pelleplutt var kung, vi kollade på en riktigt bra rysare/thriller, Prom Night. Den kan jag starkt rekomendera för er som inte vill ha bara slakteri i en rysare. Nu på kvällen drog jag och Bella iväg på träning med 96orna, men nu har jag RIKTIGT uppehåll. Dock med egen träning för att inte tappa flåset givetvis. Träningen var iallafall helt OK. Just nu sitter jag och bara tar det chill i min nyinköpta jumpsuit!

Just nu håller jag och Adina på att smider hemlighetsstämplade planer, jag kan iallafall lova att om det blir av, så lär det bli storslaget! Ni kan få en ledtråd: 28 juli... ;)


Kommentarer
Postat av: amanda

Nu blir jag allt nyfiken

2010-07-01 @ 23:48:13
URL: http://itsmenotyou.blog.se
Postat av: l i n n e a

Hahah, lugnt Lisa. Jag finns gärna till hans vi de där med träning, för då får jag ju röra på rumpan själv! <3

2010-07-01 @ 23:52:16
URL: http://linnearotberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0